Devil's Den Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Lars - WaarBenJij.nu Devil's Den Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Lars - WaarBenJij.nu

Devil's Den Pattaya

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Lars

16 April 2016 | Thailand, Pattaya

BAM gewoon twee verslagen in een dag. Ik had deze namelijk al geschreven maar kon alleen niet uploaden vanwege het slechte internet in Myanmar.

Na Ayutthaya is de volgende stad een stad waar ik nooit heen heb gewild: Pattaya. Op de kaart leek het heel makkelijk te vinden en aangezien het goedkoper was dan Bangkok besloot ik vanaf Pattaya te vliegen, gewoon heel kort daar blijven en dan gauw weer weg. Introductie over Pattaya:
Pattaya was vroeger een plek waar de militairen van de VS op verlof gingen tijdens de Vietnam oorlog. Toen is het een en ander op gang gekomen en Sindsdien is het uitgegroeid tot mogelijk sekshoofdstad van de wereld, dit is dan ook de reden dat ik er niet heen zou willen. Maargoed vliegen vanaf Pattaya was goedkoper.
Ik besluit ondanks mijn afkeer een beetje rond te lopen om mijn vermoedens al dan niet te bevestigen. En dat lukt redelijk. Overal waar ik langs loop wordt ik aangesproken door knappe Thaise of door Ladyboys. Opvalt is dat er in verhouding maar weinig Thaise mannen zijn, dit wordt echter weer ruimschoots gecompenseerd door oude Westerse mannen. Waar ik in Bangkok een slecht beeld kreeg van vrouwen valt dat hier wel mee, ik krijg vooral een slecht beeld van mannen. Een derde groep zijn de feest mensen, jonge toeristen die hier vooral komen om te zwemmen en de feesten in de nacht (wat ook goed mogelijk is). Aan het einde van mijn wandeltocht besluit ik dat ik nu echt een koude fles (Chang) bier wil. Ik loop de 7-eleven de winkel van Thailand (ik koop hier al sinds het begin mijn boodschappen) en waar deze normaal bemand is door 3 meiden (bijna altijd!) achter de kassa staan er nu 3 jongens. Het koude bier doet mij goed en ik loop nog wat rond en een ladyboy vraagt of ik bij haar aan tafel bij een café wil gaan zitten. Ik sla het eerst af maar ga daarna alsnog zitten. Ik raak aan de praat met een Brit die elke 3 maanden van land verwisselt, de ene keer Engeland de andere keer Thailand en dat een andere vrouw zijn vriendin is. Of dat helemaal waar is betwijfel ik maar ik geef hem de voordeel van de twijfel. Een tweede ladyboy mengt zich in het gesprek en beide Ladyboys vragen waar ik slaap en welke kamer. Als ik zeg dat ik in de dorms slaap houden de vragen op. Ik krijg nog een biertje omdat ik een aardig persoon ben en ondertussen komt er een opa langs gelopen. Grijs haar maar vooral kaal, mager figuur en een beetje gebocheld maar verder nog goed te been. De ladyboy die een biertje voor mij heeft gekocht loopt naar hem toe waarna hij haar meteen in de armen neemt. Als hij mij ziet wijkt hij iets terug omdat hij denkt dat zij al bij mij hoort (in hoeverre een prostituee bij iemand hoort), ik ontken waarna hij een beetje praat en uiteindelijk verder loopt. Hoog tijd om te gaan slapen.
In het hostel kom ik de volgende morgen een Chinees meisje tegen als ik mijn dagboek bijwerk waarna zij een gesprek begint in haar beste Chinees Engels. Dat ik: "ik eet geen varkensvlees" en "ik hou van bijen" kan zeggen maakt indruk. Eigenlijk wist zij niks van Pattaya voordat ze hier kwam maar nu wilde ze hier eigenlijk helemaal niet zijn. We praten wat en gaan uiteindelijk elk onze eigen weg.
Eindconclusie: Ladyboys zijn ook mensen, en kan je soms ook gewoon mee praten over gewone dingen. Pattaya zit niet helemaal vol met vieze sekstoeristen, maar er zitten wel veel vieze sekstoeristen in Pattaya. Ik wil hier nooit meer heen.

De naam van deze blog heb ik trouwens van een bordje in Pattaya.

  • 15 Mei 2016 - 09:53

    Een Briefje:

    Jaapie! ik hoor alleen maar 50cent
    onee, ik hoor alleen maar Ladyboys Ladyboys Ladyboys Ladyboys Ladyboys 。。。。
    GATVERDAMME LARS
    en noem ze aub niet ''haar''. Gewoon ''hem''..... of ''het''

    En in Chiang Mai sprak ik ook al met zo'n dikke oude Brit die elke 3 maanden heen en weer ging ja

    Groeten van Rita Verdonk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars

Lars op reis naar Azië

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 16245

Voorgaande reizen:

06 Februari 2016 - 12 Februari 2016

zuidoost Azië

04 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: